Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.
Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.
Troškovi dostave su 220 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 220 dinara za pouzeća.
Troškovi isporuke za inostranstvo su 2990 dinara – pakete isporučuje DHL.
„Problemi… Najteži su oni za koje mislimo da su nerešivi, a koji nam ne dozvoljavaju da od njih odustanemo. Trot nas uči: nerešiv problem treba samo da pretvorimo u rešiv. To samo znači – da budemo kreativni. Ova knjiga prepuna je nadahnjujućih priča o kreativnim rešenjima iz stvarnog života. Sve ih odreda povezuje isti kvalitet: genijalno su jednostavna. I proizvode isti doživljaj: ’Pa nemoguće je da i ja ne mogu tako!’“
– Bojan Leković, osnivač KupujemProdajem
Masterklas kreativnog mišljenja
Istovremeno zabavna i prosvetljujuća, ova zbirka motivacionih anegdota doseže do srži kreativnog impulsa.
Kroz priče iz života, resko i jezgrovito, Dejv Trot pokazuje kako se razmišlja i postupa izvan postojećih okvira.
Pre svega u advertajzingu i preduzetništvu.
I ne samo u tim oblastima.
Da bismo ispoljili inovativnost, neophodno je da mnogo toga znamo iz mnogih oblasti.
Proširivanjem vidika, pronalazimo nove ideje i nove činjenice.
A kreativnost nastaje kad se oni povežu na neočekivan način.
U običnom spoju, jedan i jedan daju poznati zbir.
U neočekivanom spoju, jedan plus jedan samo i mogu biti tri.
Jedna stvarno korisna knjiga koja u prvi plan postavlja kreativnost. Kako u savremenom poslovanju, tako i u svakodnevnom životu. Interesantan prikaz kako na kreativan način kombinovanje više pojedinačnih ideja u neku novu, jedinstvenu može biti ključni faktor za put uspeha. Treba uzeti u obzir i činjenicu da neke stvari na koje inače ne bismo možda obratili pažnju su u ovoj knjizi istaknute i naglašene kao značajni koncepti, za verovatno najviše preduzetništvo, ali i uopšteno su zaista relevantni. Takođe, mogućnost adaptacije i posmatranje šire slike kao važni aspekti. Ima dosta primera iz prakse. ,,...svaka nova ideja nije ništa drugo do nova kombinacija poznatih elemenata. Kaže da sposobnost pravljenja tih novih kombinacija zavisi od naše sposobnosti da uočavamo veze. To je ono što neke ljude čini kreativnijim. Oni bolje uočavaju te veze, bolje prepoznaju mogućnost povezivanja. Oni su to u stanju jer su iskusniji, ili razmišljaju više o tim iskustvima nego drugi."
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.