Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.
Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.
Troškovi dostave su 220 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 220 dinara za pouzeća.
Troškovi isporuke za inostranstvo su 2990 dinara – pakete isporučuje DHL.
Svakodnevno, u gotovo svakoj prilici, nastojimo da utičemo na druge ljude. Bez obzira na to da li želimo da naš sagovornik usvoji naše mišljenje, ili se trudimo da se potencijalni poslodavac opredeli baš za nas, ili prosto želimo da nekoga oraspoložimo – mi težimo tome da budemo prihvaćeni. Da bismo ostvarili taj cilj, s manje ili više spretnosti primenjujemo niz postupaka kojih uglavnom nismo svesni. U ovoj knjizi su zato prvi put objedinjene, sistematizovane i usavršene sve poznate tehnike uticaja, na način koji ih čini izuzetno lako primenjivim u našim psiho-socijalnim prilikama. Sve tehnike su ispitivane i unapređivane u neposrednoj praksi, nijedna tvrdnja nije teoretska već iskustvena, svaki primer je zasnovan na autentičnim događajima.
Vrhunski priručnik koji sažima dvadesetogodišnje ekspertsko iskustvo autora bestselera Gube samo oni koji ne igraju i Arena prodaje, stručnjaka iz oblasti direktne prodaje, pregovaranja, motivacije zaposlenih i savremenog liderstva. Naš najuticajniji trener poslovnih veština ispisuje maestralan priručnik koji tehnike uticaja pretvara u univerzalno primenjive alatke i pruža ih čitaocu nadohvat ruke – ne samo da bi korisnik ostvario svoje konkretne ambicije već i da bi se ispunio osećanjem sopstvene vrednosti.
Idealna knjiga za one koji večito teže ka nekom još većem uspehu i koji nakon što završe ispunjavanje nekog cilja ne odustaju i ne prestaju da se trude, već žele dalje da nastave da budu još uspešniji i da još više napreduju. U suprotnom, ova knjiga može učiniti da makar krenete da razmišljate u tom nekom pravcu - kako postati inovatiniji, kreativniji, šta uvek može da se poboljša? U centru pažnje su interpersonalni odnosi. Stvarno zanimljiva knjiga u svakom slučaju, a pošto nema puno strana može se pročitati možda čak i u roku od dan-dva. ,,Svaki čovek želi da na neki način bude uspešan, a percepcija uspeha je kod svakog od nas različita. Međutim, jedno je sigurno! U korenu svakog uspeha leži naša sposobnost da pozitivno utičemo na druge ljude, da ih pridobijemo za naše ideje, da stvorimo dobre odnose sa njima. Bilo koji uspeh (dobar rezultat) nikada nije postigao jedan čovek sam, već u saradnji sa drugim ljudima."
Odlična i korisna knjiga za sve one koji žele da budu taktičniji i spretniji u socijalnom delu svog života, tj. u međuljudskim odnosima. Knjiga sadrži 101 tehniku koje su fino raspoređene u 10 poglavlja, a koje imaju za cilj da, njihovom primenom, ostvarite bolje rezultate u odnosima sa drugim ljudima. Može da bude korisno kako u radnom okruženju tako i u porodičnom, prijateljskom i dr. Korisna i zanimljiva knjiga.
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.