Laguna - Igor Arih - Knjige o kojima se priča
Kao vid podrške studentima i prosvetnim radnicima, danas neće biti moguće zaključivanje porudžbina na sajtu.
Igor Arih

Igor Arih

Igor Arih je rođen 1964. godine u Vodnjanu, u Istri. Posle deset godina partnerstva i kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Njegova želja je bila da vodi tim sa visokim merilima za kreativno stvaranje i produbljenog razumevanja novih dvosmernih komunikacionih kanala nastalih pojavom interneta. U agenciji je trenutno zaposleno deset ljudi. Kao osnovna ćelija, agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Razvoj vlastitih robnih marki i produbljeno razumevanje muzike kao krajnje nematerijalnog proizvoda za Igora su velika inspiracija za vođenje tuđih marki. Igor voli da nas podseti da je rokenrol inicirao globalizaciju kakvu danas poznajemo. Na tu temu je knjigu Dinamične komunikacije napisao kao vodič oglašivačima u aktuelnim vremenima tranzicije iz jednosmernih u dvosmerne medije: kada i kako odustati od klasičnog oglašavanja u kom ciljamo stotinu da pridobijemo jednog i po uzoru na rokenrol ciljati jednog da pogodimo stotine (hiljade, milione).

Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.

Igor Arih: Ja sam Bog

07.12.2015.
Igor je osnovao jednu od prvih marketinških agencija na teritoriji bivše Jugoslavije, sarađivao je s najpoznatijim regionalnim i svetskim brendovima, poznatim ličnostima i manifestacijama. Bio je sara...
više

Intervju – Igor Arih: Kad jednom kreneš da se kotrljaš nizbrdo...

25.02.2016.
Igor Arih, jedan od najvećih marketing stručnjaka iz regiona u svom proglasu nove komunikološke epohe, knjizi Budi voda -- Osnove dinamičnih komunikacija i sedam komunikacijskih grehova, u izdanju Lag...
više

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

01.02.2016.
Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa ogla...
više

Saznajte osnove dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova

25.01.2016.
Pozivamo vas na promociju knjige „Budi voda“ Igora Ariha u petak, 29. januara u 18 sati u Delfi Caféu u SKC-u.   O knjizi će govoriti marketinški stručnjak Branimir Brkljač i autor Igor Arih. ...
više

Nova izdanja u svim knjižarama

30.12.2015.
U svim knjižarama Delfi i Laguninim klubovima čitalaca u prodaji se nalazi 19. izdanje romana „Poslednje proleće u Parizu“ Jelene Bačić Alimpić. U prodaji se nalaze i 13. izdanje romana „Misterija ...
više

„Budi voda“ Igora Ariha predstavljena u Communisu

21.12.2015.
Igor Arih, jedan od najinventivnijih regionalnih marketinških stručnjaka, održao je 18. decembra u advertajzing agenciji Communis DDB predavanje o novom pristupu komunikaciji i predstavio svoju knjigu...
više

„Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji

01.12.2015.
„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“   Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova naći će se...
više
obaveštenje o podršci studentima i prosvetnim radnicima laguna knjige Obaveštenje o podršci studentima i prosvetnim radnicima
23.01.2025.
Laguna i Delfi oduvek su se borili za pravdu, slobodu mišljenja i govora. Stajali smo uz svoje pisce i kada to nije bilo lako. Sada je naša podrška potrebna i studentima i prosvetnim radnicima koji se...
više
marko vidojković o povredama na radu i dalje radim ono što želim, pa samim tim sve što radim vredi laguna knjige Marko Vidojković o „Povredama na radu“: I dalje radim ono što želim, pa samim tim sve što radim vredi
23.01.2025.
„Zahvaljujući njihovoj maloumnosti, mene su gledali i slušali milioni na njihovim televizijama, kako izgovaram ono što oni nikada ne bi smeli, a dobrim delom misle. Da su iole razmišljali o potencijal...
više
ljiljana šarac porodica je najsigurnije uporište i utočište laguna knjige Ljiljana Šarac: Porodica je najsigurnije uporište i utočište
23.01.2025.
„Godina 2024. za mene je bila u mnogo čemu otrežnjujuća. Pokazala mi je da ne zavisi sve od mene, ma koliko se upinjala i trudila da planove i želje ostvarim. Naučila me je da ne moram da dobijem onol...
više
prikaz romana dve mice i novi beograd na mladima svet ostaje laguna knjige Prikaz romana „Dve Mice i Novi Beograd“: Na mladima svet ostaje
23.01.2025.
Mirjana Đurđević, autorka knjige „Dve Mice i Novi Beograd“ (Laguna, 2024), kaže da je mnogo uživala pišući ovaj roman i da joj je bilo žao kada je rukopis završila. Kao čitalac, osećala sam tu životnu...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.