Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.
Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.
Troškovi dostave su 220 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 220 dinara za pouzeća.
Troškovi isporuke za inostranstvo su 2990 dinara – pakete isporučuje DHL.
Beleške o startap kompanijama ili kako graditi budućnost.
„Koncizna, promišljena i provokativna knjiga o preduzetništvu.“ The Times
Autor ove knjige, legendarni preduzetnik i investitor Piter Til, ukazuje nam da zapravo živimo u vreme tehnološke stagnacije, ali nas naši zabavni i šareni mobilni telefoni sprečavaju da to primetimo. Informacione tehnologije se brzo razvijaju ali to ne znači da je napredak moguć jedino na tom polju već da nas velika dostignuća čekaju u svim granama industrije i svim oblastima uslužnih delatnosti. Najvažnije što svaki preduzetnik mora da zna jeste da razmišlja svojom glavom.
Kada napravite nešto novo na polju gde već ima napretka, vi ste svet pomerili na jedan od nekog broja n. Ali kada napravite nešto potpuno novo vi ste ostvarili pomak od nule do jedan. Sledeći Bil Gejts neće osmisliti novi operativni sistem. Šampioni budućnosti neće to postati tako što se nemilosrdno bore na današnjem tržištu. Oni će umaći konkurenciji jer će njihovi poslovi biti jedinstveni i originalni. Knjiga Od nule do jedan predstavlja optimističan pogled u budućnost i novo promišljanje sveta inovacija: ona vas uči kako da sebi postavljate pitanja koja će vam omogućiti da pronađete vrednosti na neočekivanim mestima.
„Piter Til je stvorio nekoliko izuzetnih kompanija, a knjiga Od nule do jedan pokazuje kako je to uradio.“ Ilon Mask, osnivač i CEO kompanija SpaceX i Tesla
„Ova knjiga donosi potpuno nove, sveže ideje o tome kako stvoriti novu vrednost u današnjem svetu.“ Mark Zakerberg, osnivač i CEO kompanije Facebook
Knjiga koja se stvarno brzo čita, pri čemu nema mnogo stranica tako da se može relativno u par dana pročitati. Ako se bavite marketingom i menadžmentom, izuzetno važna za širenje znanja u ovoj oblasti, edukativnog karaktera. U prvi plan postavlja inovacije kao najznačajnije koncepte koji se primenjuju u principima savremenog poslovanja radi ostvarenja profitabilnosti i poslovnog uspeha uopšteno. Izuzetno korisna knjiga, naročito ako su u pitanju startap kompanije i tek neki polazak u svet preduzetništva i uopšteno biznisa. ,,Kada razmišljamo o budućnosti, nadamo se budućnosti progresa. Taj progres može poprimiti jedan od dva oblika. Horizontalni ili ekstenzivni progres podrazumeva kopiranje onoga što je delotvorno – od jedan do n. Horizontalni progres se lako može zamisliti zato što već znamo kako on izgleda. Vertikalni ili intenzivni progres znači da činimo nešto novo – idemo od nule do jedan. Vertikalni progres je teže zamisliti zato što zahteva da radimo nešto što niko drugi nije."
Ako radite u oblasti marketinga ili menadžmenta ovo je knjiga za vas. Edukativno štivo koje daje niz korisnih informacija o izgradnji uspešne poslovne budućnosti firme. Govori o inovacijama i načinu na koje se one sprovode u praksu poslovanja. Knjiga se najviše bavi kompanijama koje stvaraju nešto novo, nesvakidašnje, različito. Tačnije, knjiga daje konkretne savete i primere na ovu temu. Zanimljivo štivo koje može biti od koristi. Preporučujem!
Обиље чињеница у савршено јасним реченицама. Корисна за све оне који желе да започну сопствени посао или напредују избегавајући заблуде данашњице. Искрена препорука.
„Od nule do jedan“ je knjiga vredna čitanja, čak iako vas ne interesuje svet startapova i preduzetnički kapital. Vredno je čitanja na isti način kao što vredi popiti trostruki espreso: čini da se oseć...
Pre nekoliko godina dok sam živeo u Vašingtonu, urednik „Atlantika“ i ja smo imali običaj da se igramo: ko će smisliti najbolju ideju za užasnu knjigu o poslovanju? Takmičenje je inspirisano naslovnic...
Dobar savet ima dve karakteristike, ali on retko kad zadovoljava obe. Mora biti ili specifičan i relevantan za mali broj ljudi u retkim situacijama. Ili može biti opšti i odnositi se na svakoga. Piter...
Primer startap kompanije koja je uspela je „PejPal“. Kompanija je osnovana pre kraha internet prodaje iz 1999. i uspela je da istraje u ideji pružanja usluge internet plaćanja, koju danas koristi goto...
„Sve srećne kompanije su različite: svaka od njih dobija monopol onog trenutka kada reši neki jedinstven problem. Sve neuspešne kompanije su iste: one nisu uspele da izbegnu konkurenciju.“ Ovo je cita...
U proleće 2012. godine kada je student prava sa Stenforda Blejk Masters odlučio da se upiše na postdiplomski kurs iz informatike, to nije bilo zato što su ga interesovali računari, već zato što su ga ...
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.