Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u Vašu korpu.
Artikle u korpu možete na isti način dodati i sa svoje liste želja. U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se obrazac za kupovinu.
Odabrane knjige možete platiti karticom, pouzećem ili uplatom na račun.
Troškovi dostave su 220 dinara za plaćanje karticom i uplatom na račun, i 220 dinara za pouzeća.
Troškovi isporuke za inostranstvo su 2990 dinara – pakete isporučuje DHL.
Rast i propast Saatchi Balkansa.
I šta je bilo posle…
Marketinška knjiga godine u Srbiji.
Knjiga koja se čita u jednom dahu! Stanković piše sa finom dozom humora i samoironije, a što je najbitnije, ne štedi sebe niti ulepšava stvarnost. Ovo je neophodno štivo za sve koji se bave marketingom, ali je zanimljivo i za sve one koje interesuje jedna ljudska životna priča.
Ilustracije i dizajn: Slavimir Stojanović.
Fotografija na naslovnoj strani: Jelena Mandić.
„Ovo je priča ... o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije Saatchi & Saatchi na prostorima bivše SFRJ. Čitalac će saznati niz neverovatnih a istinitih događaja i anegdota, a što je još intrigantnije, to su situacije u kojima su se našle neke od poznatih ličnosti našeg vremena. “ Radojka Nikolić, Magazin Biznis
„Kakodalogija je zaista više od knjige sećanja. To je nauk o ekonomiji koja će vas nasmejati, zbirka kratkih priča iz koje ćete učiti o poslovanju, autobiografija koja svedoči i o drugima. I sasvim je moguće da posle čitanja budete u prilici da smišljate kako da ne zaplačete. „OK“ je nauk o tome kako da sve bude OK. I sasvim je OK.“ Slavoljub Stanković
„Poput klasika Funky business i Karaoke kapitalizam, ova knjiga bi sasvim sigurno mogla postati jedan od kultnih bestselera poslovne literature, ne samo što je domaća radinost... Ono što unutra piše, ne uči se na fakultetima, onlajn kursevima ili publikacijama iz istog foldera...“ Goran Tarlać, Status
Ova knjiga bi trebala da bude obavezno štivo za sve koji žele da se bave marketingom. Intimna priča o marketingu i preduzetništvu u haosu devedesetih. Istorija koju vrijedi znati, ispisana iz ugla onog ko je bio u prvom redu. Svaka čast Ivane!
Pročitao sam mnogo knjiga ali ne pamtim kada sam neku pročitao u jednom danu.
Ovakvu iskrenost i otvorena razmišljanja o stvarima na koje i sam, kao menadžer, tražim odgovor, nisam odavno pronašao na jednom mestu. Impresioniran sam sa opisivanjem grešaka, pričom o padovima, pogledima na događaje koji su prošli. Autor se nije predstavio kao neko ko o svemu zna najbolje, ostavio je prostora i nama, čitaocima, da donesemo zaključke.
Sjajno su prikazane priče o ljudima koji se susreću na putu uspeha. Svet bogatih kapitalista, nedostupan za većinu ovdašnjih poslovnih ljudi i svet neobičnih balkanskih tajkuna sa svojom poslovnom logikom.
Najviše mi se dopada završetak svakog poglavlja. "Šta sam naučio?" Ta vrsta analize, tako potrebna ljudima, često se izostavi nakon događaja. To me je i najviše privuklo kada sam prelistao knjigu u prodavnici.
Knjigu bih preporučio ne samo ljudima iz struke, već svima onima koji teže ka uspehu u svojoj profesiji. Svi mogu da nešto nauče.
Sa kakvim zadovoljstvom pročitah ovu izvrsnu knjigu, i to u jednom dahu! Moram priznati da mi je ovo, do sada, jedna od najzanimljivijih autobiografija koje sam imao u ruci. Ne baš obična životna i profesionalna priča Ivana Stankovića, uzbudljiva, informativna i poučna, sjajno je napisana. Tekst je vrlo pismen, a stil tečan, vrcav i sa velikom dozom iskrenosti, autoironije i samokritike. Divim se autoru koji, kao potvrđeni stručnjak za marketing, ume da piše i tako običnim, jednostavnim i efektnim jezikom bez opterećujućih stručnih termina i sintagmi. Nemojte da vas obeshrabri to što se knjiga nudi kao “marketinška literatura”: marketing je ovde samo kontekst i “back stage” za jednu životnu priču koju ćete pročitati ne ispuštajući knjigu iz ruke, kao da se radi o najboljem detektivskom štivu. Svaka čast i autoru i izdavaču!
Ne pamtim da sam se sa nekom knjigom imao tako strasnu romansu. Bila je to ljubav na prvi pogled. Taj dan i po, koliko mi je bilo potrebno da je pročitam, bili su nezaboravni za mene. Išli smo svuda z...
Guglao sam Kakodalogija, bez rezultata. Korice knjige Ivana Stankovića su, bar zasad, jedino mesto na kome stoji reč i pojam, koji ne znači ništa, zvuči šašavo i deluje! TV serija Ljudi s Menhetna je ...
Laguna je nedavno objavila novo izdanje „marketinških memoara“ Ivana Stankovića, knjige koja je prvobitno, pre tri godine i pod naslovom „Osnovi kakodalogije“, publikovao Clio....
Imam čudan i odbojan stav prema prošlosti. Mogao bi da se svede na slogan: Zbogom prošlosti, idemo dalje! Kod mene je to otišlo toliko daleko da nemam ni sve svoje slike iz raznih perioda, pa mi je bi...
Jedan od pionira marketinga u Srbiji, direktor i osnivač Communisa, ušao je u marketing slučajno i „na foru“. Objašnjava zašto je bio razmažen, kako je raditi u promiskuitetnoj profesiji i šta radi ka...
Život se, videćete to u drugom tekstu, može meriti i fudbalom. Ne samo koliko si uradio stvari između dva Mundijala, već da li je neko ili nešto makar u maloj minutaži zanimljivije od fudbala. Subotnj...
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.