Laguna - Bukmarker - „Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

„Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji

„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“
 
Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova naći će se od srede, 2. decembra u prodaji u svim knjižarama Delfi, Laguninim klubovima čitalaca, onlajn knjižari www.delfi.rs i na sajtu www.laguna.rs.
 
„Oglašavanje više nije delotvorno. Prošao mu je rok trajanja. Princip koji je svoje zlatne godine doživljavao osamdesetih, kada su mediji bili jednosmerni, jednostavno je zastareo. Gotovo je sa skupim i bahatim reklamama. Gotovo je sa ’teškom artiljerijom’ u velikim agencijama. „Prošla baka sa kolačima’, kažu u mom kraju. Forma je passé. Sadržaj je in.“
 
„Budi voda“ je uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, i istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju. Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih (1964, Vodnjan, Istra). Posle deset godina kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
 lepa rozalina priča o skrivenoj junakinji romea i julije ona koja je utekla laguna knjige „Lepa Rozalina“ – priča o skrivenoj junakinji „Romea i Julije“: Ona koja je utekla
10.04.2025.
Moda ponovnog osmišljavanja poznatih priča, ali iz drugog ugla, najčešće savremenijeg feminističkog, odavno je do neukusa zavladala modernom književnom produkcijm. Umesto da predstavlja izazov novog p...
više
prikaz romana tragovi čuda novi stari dobri sparks laguna knjige Prikaz romana „Tragovi čuda“: Novi stari dobri Sparks
10.04.2025.
U vreme kada se pojavila „Beležnica“, radila sam kao knjižar. Majka me je zamolila da joj nabavim primerak – iako nije bila neki veliki ljubitelj knjiga (pročitala bi možda jednu knjigu godišnje), rad...
više
duelovanje ulica čajkovskog 40  laguna knjige Duelovanje: „Ulica Čajkovskog 40“
10.04.2025.
Marija i Tanja, članice Fejsbuk grupe Delfi Kutak, ovoga puta su ukrstile mišljenja o romanu koji vas vodi na vrtoglavo putovanje kroz rusku istoriju – „Ulica Čajkovskog 40“ Pitera Vaterdrinkera. Z...
više
kako od malih nogu razviti ljubav prema knjizi laguna knjige Kako od malih nogu razviti ljubav prema knjizi
10.04.2025.
Od prvog dana prve trudnoće bombarduju vas porukama o važnosti čitanja. I to iz dobrog razloga – čitanje je važno za svaki stadijum dečjeg razvoja, što je potvrđeno brojnim istraživanjima. Srećom, nav...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.