Laguna - Bukmarker - „Budi voda“ Igora Ariha predstavljena u Communisu - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

„Budi voda“ Igora Ariha predstavljena u Communisu

Igor Arih, jedan od najinventivnijih regionalnih marketinških stručnjaka, održao je 18. decembra u advertajzing agenciji Communis DDB predavanje o novom pristupu komunikaciji i predstavio svoju knjigu „Budi voda“. Polazeći od ideje da bukvalno u svakom od nas postoji komunikacijski softver koji sagledava informacije koje primamo i podešava naš odgovor na njih, Igor Arih ukazuje na dinamičnost kao osnovni princip svake komunikacije i s tim u vezi proglašava propast svih jednosmernih modela komunikacije – bez obzira na to da li se radi o svakodnevnoj komunikaciji ili industriji oglašavanja. Svako ko se oglašava nastoji da dopre do što je moguće veće publike. U tradicionalnom oglašavanju se zato cilja ogromno mnoštvo da bi se doprlo do pravog korisnika. „Budi voda“ insistira na sasvim suprotnom principu: ciljati svojom informacijom usku publiku, ali reprezentativnu, koja će dalje preneti dobar glas o vama – i to samo ukoliko taj dobar glas i zaslužujete.
 
Istovremeno autobiografska priča i nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju, „Budi voda“ klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta. Na primeru svojih grešaka i uspeha, duhovito povezujući rokenrol, religiju i svakodnevicu i upoznajući čitaoca kako sa drevnim principima komunikacije tako i sa najkonkretnijim primerima njihove uspešne primene, „Budi voda“ izrasta u izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu dragocenu svakome ko se ikada pitao kako da drugima pruži blagodet onoga u šta sam veruje i što posvećenim radom i ostvaruje.



Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
 lepa rozalina priča o skrivenoj junakinji romea i julije ona koja je utekla laguna knjige „Lepa Rozalina“ – priča o skrivenoj junakinji „Romea i Julije“: Ona koja je utekla
10.04.2025.
Moda ponovnog osmišljavanja poznatih priča, ali iz drugog ugla, najčešće savremenijeg feminističkog, odavno je do neukusa zavladala modernom književnom produkcijm. Umesto da predstavlja izazov novog p...
više
prikaz romana tragovi čuda novi stari dobri sparks laguna knjige Prikaz romana „Tragovi čuda“: Novi stari dobri Sparks
10.04.2025.
U vreme kada se pojavila „Beležnica“, radila sam kao knjižar. Majka me je zamolila da joj nabavim primerak – iako nije bila neki veliki ljubitelj knjiga (pročitala bi možda jednu knjigu godišnje), rad...
više
duelovanje ulica čajkovskog 40  laguna knjige Duelovanje: „Ulica Čajkovskog 40“
10.04.2025.
Marija i Tanja, članice Fejsbuk grupe Delfi Kutak, ovoga puta su ukrstile mišljenja o romanu koji vas vodi na vrtoglavo putovanje kroz rusku istoriju – „Ulica Čajkovskog 40“ Pitera Vaterdrinkera. Z...
više
kako od malih nogu razviti ljubav prema knjizi laguna knjige Kako od malih nogu razviti ljubav prema knjizi
10.04.2025.
Od prvog dana prve trudnoće bombarduju vas porukama o važnosti čitanja. I to iz dobrog razloga – čitanje je važno za svaki stadijum dečjeg razvoja, što je potvrđeno brojnim istraživanjima. Srećom, nav...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.