U nekom neodređenom trenutku 21. veka moćna bankarka – istovremeno obožavana i prezrena, prepoznata i izviždana na aerodromima širom sveta – rešava da angažuje pisca iz Manče da ispriča njenu životnu priču. Na putu ka autoru, koji vodi preko Sijera de Gredosa, nailazi na znakove neobjavljenog rata: eskadrile vojnih aviona, izbeglice koje se skrivaju u neobičnim, improvizovanim skloništima i gradove čiji stanovnici pokazuju bizarne psihološke traume. Suprotno očekivanjima, ova kraljica finansijskog sveta ima talenat koji se ne uklapa u korporativnu estetiku: izuzetnu prijemčivost za slike, ne one filtrirane i upakovane za masovnu upotrebu, brendirane vizije koje nam isporučuju mediji, već slike što izranjaju u pokretu. Tako čitaoci učestvuju u putovanju junakinje ne kroz trivijalnu identifikaciju s njom, već na umetničkom nivou: kao da prisustvujemo stvaranju žene koja putuje i sveta koji se pred njom otvara.
U snažnom kontrastu s medijskim slikama, ovaj roman putovanja, koji je istovremeno suptilna satira, ali i Handkeov umetnički manifest, nudi nam mnoštvo alternativnih slika – unutrašnjih prepisa treperave, transcendentne lepote spoljašnjeg sveta, koji počinjemo da naziremo kroz gustu elektronsku maglu što ga obavija.
„Handkeova moć zapažanja i prividno nehajan ton, u kojem svaka reč nosi neophodnu težinu, i dalje podjednako hipnotišu... Njegov ljubopitljiv pogled, izbrušen vremenom i disciplinom, čitaocima ponovo otvara vrata u svet prepun čudesne i iznenađujuće neobičnosti.“
– New York Times Book Review
„Umetnička snaga jezika Petera Handkea neprevaziđena je među savremenim piscima.“
– Bookforum