Informisani potrošač može biti jedan od najvernijih i naunosnijih partnera za jednu firmu.
Knjige u elektronskom obliku imaju veoma važnu ulogu u različitim segmentima poslovanja na internetu. Da li ste razmišljali da neke poslovne grane mogu da izdaju knjigu koja bi na taj način, indirektno, podsticala interesovanje za tu branšu? Ili joj dala auru dobrog imidža kada su reklama i marketing u pitanju?
Neke od prednosti e-knjiga uključuju sledeće faktore:
Brzina – e-knjigu možete mnogo brže izraditi u odnosu na tradicionalne štampane brošure, pamflete ili kataloge.
Pristupačnost – knjizi u elektronskom formatu možete veoma lako pristupiti sa bilo kog uređaja koji je povezan na internet. Pametni telefoni, tableti, čitači e-knjiga; e-knjige možete čitati i na laptopovima ili kućnim računarima.
Višekratna upotreba – bez posebne dorade, svoju knjigu u elektronskom formatu možete podeliti na mnogim kanalima kao što su društevne mreže, događaji u svetu industrije i na svom veb-sajtu. Svoju e-knjigu, takođe, jednom godišnje možete poslati na mejl svim pretplatnicima na svom kanalu, a da izmene koje morate da načinite budu minimalne.
Mogu se štampati – ukoliko želite da imate odštampanu verziju svoje knjige u e-formatu, to će vam oduzeti veoma malo vremena.
Interaktivne su – ukoliko je vaša e-knjiga postavljena na internet, od čitalaca možete zatražiti da ostave komentare ili da vam pošalju povratne informacije. Ovo je neprocenjivo vredno marketinško sredstvo koje vam omogućava da lično odgovorite na pitanja onih koji su možda vaši potencijalni kupci.
Jeftine su – cena za proizvodnju knjiga u elektronskom formatu je relativno mala u poređenju s drugim marketinškim materijalima.
Fleksibilne su – deo vaših knjiga u elektronskom formatu mogu biti linkovi ka YouTube video materijalima, prezentacije i ostali internet izvori.
Autor: Ben Seldon
Izvor: seldonmarketing.com
Prevod: Nataša Đuričić Marković