Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija dodelili su 14. put priznanja najuspešnijim domaćim robnim i korporativnim brendovima na završnoj svečanosti akcije „Najbolje iz Srbije 2019“. Pod sloganom ovogodišnje akcije „Ideja nas vodi“ nagrađeno je 30 brendova u 21 kategoriji.
Za priznanje „Najbolje iz Srbije 2019“ takmičilo se skoro 270 brendova, najviše od početka akcije 2004. godine.
Prateći procese digitalizacije domaće privrede, razvoj interneta i onlajn poslovanja, prvi put je izabran najbolji brend u onlajn okruženju, a to je izdavačka kuća Laguna sa sledećim obrazloženjem:
„Da li ste znali, da je 1998. godine roman Terija Pračeta 'Boja magije' objavljen kao prva i jedina knjiga tada novoosnovane izdavačke kuće Laguna?
Danas je Laguna jedan od najznačajnijih izdavača u regionu, sa više od 4.000 objavljenih naslova, višestruko nagrađivanom internet platformom sa više od 2.500.000 poseta mesečno i 400.000 pratilaca na društvenim mrežama.“
Nagrada „Najbolje iz Srbije“ ozbiljna je podrška Privredne komore Srbije i Vlade Srbije domaćim kompanijama, koje predstavljaju našu zemlju ne samo na domaćem i regionalnom već i na svetskom tržištu. U sastavu žirija akcije „Najbolje iz Srbije 2019“ bili su predstavnici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, Ministarstva privrede, Privredne komore Srbije i istaknuti stručnjaci iz sveta marketinga, komunikacija i medija, zaštite potrošača.